یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

آهنگ جدید با نام TRANCE

آهنگ جدید و بی کلام بنده با نام TRANCE با همکاری دوست خوبم 

 

خاچیک میرزایی_______________________________________ 

 

  

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

اگر کوری گوش که داری ـــــــــــــــ

سلام 

 

آمدم تا در این روزها که لحظاتی را دارا هستم بتوانم نوشتنی کنم ، نه البته 

 

از روزی لزوم ، بلکه از روی تلنگر. 

 

ما تنها گوییم که می دانیم و می دانیم و می دانیم اما نمیدانیم که چه چیز را 

 

می دانیم و این درد آور است. با حاشیه هایی که این روزها با موسیقی گره خورده 

 

تا خود را نشان دهند ندارم.  

 

می گویند چرا محسن یگانه چنین خوانده (منظور قطعه حباب است) و فلان و فلان 

 

نه میخواهم از این آهنگ و خواننده طرفداری کنم نه انتقادی را به آن وارد کنم با اینکه 

 

جای انتقاد در همه جا وجود دارد و این آهنگ نیز قطعه ای نزدیک به آهنگ سیاوش 

 

قمیشی است ، خوب تا این لحظه در همین یک خط من انتقاد کردم حالا آیا درست  

 

برداشت می شود یا  پس زده می شود؟؟؟؟؟؟ 

 

منظور آهنگ با کیست؟؟؟ جواب شما عزیزان : با کسانی که معروف می شوند و... 

 

نه قربانتان شوم این نیست جواب. 

 

دیگر کسی برای آلبومش جان نمیدهد تا جانی به بی جانان بدهد چون فقط خرید  

 

امتیاز آلبوم دغدغه این روز خواننده هاست بله تنها فروش امتیاز آلبوم ، حال ناراحت 

 

کننده است این حرفهایم ،باشد بگذار ناراحت کننده باشد اما واقعیت است. 

 

آماتورها شده اند حرفه ای !!!!! کدام حرفه ای ؟؟؟ رقصان رقصان نباشید که  

 

جفتک چهارگوشتان دلقک وار است. 

 

می دانید که گذاشته ایم ستاره هایی که خودمان ساختیم بر ما حکومت کنند اما  

 

از یاد برده ایم که برعکس این جریان درست است. 

 

جرات این را نداشته اید که اعتصاب کنید ، آری اعتصاب تا حساب کار دستشان 

 

بیاید که دلهای مردم ساده شهر امتیاز فروش ندارد. 

 

افسوس که کوریم و گوشمان هم کر شده و رو به واقعیت اخم میکنیم و بر دهانش 

 

می زنیم. 

 

ای که گویند خاصی باید بگویم خاص نیستی اگر این چنین بمانی، ملیجک های دوروبرت 

 

دماغ قرمزان سیرک محله هستند نه حرفه ای شهر.

 

ای مردم شهر دلتان را نفروشید دلتان طلای ناب است ، مشت گره کنید و بگویید 

 

لطفا دست نزنید فروشی نیست _______________________