یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

حبیب محبیان یا ح.م؟!

همشهری شماره 260 و یک خبر ، خبری که از تیتر آن تا پایانش 

 

ناراحت کننده بود... ماجرا در عکس زیر کاملا واضح است ، مطلبی 

 

در مورد حبیب محبیان . . . 

 

           

 

                                   روی عکسها کلیک کنید

 

پادویی که ستاره شد (آل پاچینو)

بازیگری که مورد علاقه بسیاری هست که یکی از آنها خود من هستم 

 

بهترین است ، می داند چه کند ، می داند چه بگوید در بازیهایش و... 

 

عالی هست... آل پاچینو اسطوره ای است ، بازیگری که مثل آن در جای خودش 

 

نبوده و نخواهد بود. 

 

در دو عکس زیر خلاصه ای از زندگی آل پاچینو به چاپ رسیده است (مجله اتفاق نو)  

 

                       

 

                                      روی عکسها کلیک کنید 

نتایج نظرسنجی مجله اتفاق نو

 

اعلام نتایج نظرسنجی مجله اتفاق نو در سال 1389 

 

       

 

 

    

 

برای دیدن عکسها در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید