یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

چهارفصل من بهاره...

شونه هام میلرزن استوخونام سردن 

برای تو که باید و نبایدی برات وجود ندارد و خود آنچه را بخواهی در راحت رقم خواهی زد ،
 

پلیدی و نیکی بوده و خواهد بود  ، آنچه از تو دیده خواهد شد حقیقت است و بس، رو به همان
 

 ساعت دیواری در اتاق قدیمی ات ، زمان حرکت می کند و زمانت را رو به جلو می برد.
 

دیوار زیاد است اما تو و ما از آنهایش نیستیم که روی دیوارها شعار بنویسیم ، پشتمان
 

هستند کسانی که دم دارند و چهاردست و پا می دوند تا شاید دیوارها را از آن خود کنند
 

 اما بی خبرند که فقط نام  چهارپایان را خراب می کنند نه دیوار سازی.
 

پاچه به دستان بیشتر از آنچه که فکرش راهم بکنیم هراسان هستند و نیازی به فکر کردن
 

دربایشان نیست.
 

آنقدر قفسشان را تنگ کن تا نفسشان بند بند تنشان را تکه پاره کند.
 

چهارفصل من بهار.......