یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

ورقهای شما پوسیده است

سلام  

مدتی هست که نوشته هایی شدیدا بوی عقده ای بزرگ را در ته دل نشان میدهد. 

انگار که از خود دور شده اند و خبر از گذشته ی خود و حرفهای خود ندارند و همه چیز را فقط و 

فقط برای بدست آوردن شهرت به دست فراموشی سپرده اند. 

با شما هستم بله با شما. ورقهای شما پوسیده است آتش به خاکستر خود نزنید که پوسیدگی شما را طوفان دگرگون خواهد کرد بترسید از روز ترس از صبر بی انتها آتشی که شما را گرفته تا پایان عمرتان کنارتان خواهد بود و شما را بیشتر خواهد سوزاند آن روز طوفان ما قله های بی انتها را با قدرت می پیماید.  

ما همیشه هستیم.

بالا - بالا - بالاتر

سلام به دوستان

چندتا سوال؟؟؟

سطح توقع شما چقدره؟

تو زندگی میخوایین به کسایی خودتونو ثابت کنید؟

از جاییگاهی که توش هستین چقدر راضی شدین؟

تجربتون کامل شده؟

اعتقاد دارین به اینکه میشه هرکسی رو کامل شناخت؟

منتظر جواباتون هستم مرسی از همه.