یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

۲۰ یا 30 یا...

  

 

 

مطلبی خارج از مسائلی که این روزها گرفتارش هستیم

از پشت پنجره ماشین ساختمان ها را نگاه می کردم ، مردی به جوانی نگاه می کند که سرگرم کار با

موبایل خود است ، مرد 40 سالی دارد ، انگار با نگاهش می گوید که جوان دلت به چه خوش است؟.

اما یکی نیست که به این مرد بگوید دل تو به چه خوش است ، پیش خودم گفتم ای مرد این جوان اکنون

20 سالی از تو جلوتر است ، چرا؟؟ چون که جوان است اگر تو نشان می دهی که اون وقتش را الکی

می گذراند شک نکن ته دلت می گویی کاش 20 ساله بودم... 

ساختمان ها را می بینم ، با 10 سال گذشته بسیار فرق کرده اند و بزرگتر شده اند بخواهیم و نخواهیم

تکنولوژی رو به پیشرفت است البته این بسیار خوب است. 

حالا بچه های راهنمایی هم در مدرسه موبایل دارند و آی پد و ... آرزوی یک واکمن که شاید ساعات در

کلاس مارا سرگرم کند چیز دست نیافتنی شده بود چه برسد به موبایل و...

واقعا 20 یا 30 یا... سال دیگر چه خواهد شد...