یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

من همونم که پای قلب تو نشستم

    من همونم که یه روزی پای قلب تو نشستم        پای خاطرات تلخت به یادت تنها نشستم

به یادت که یادگارش جز بدی چیزی نداشتش
اگه من خواستم نخواستم فرقی بر حالم نداشتش

آغاز یا پایان دیگه باورم شده که هرچیزی که شروع بشه آخرش تموم میشه رفت خیلی ساده
شاید این هم تائتر زندگیش و زندگیم بود چشم های گریون خواستن یا نخواستن خواست یا
نخواست دیگه هیچ فرقی نمیکنه آخرین چیزی که موند نموندن من بود.

نوشتن هم بعضی وقتها خیلی سخت میشه بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی.

برای تو :

    میدونم ترانه ها مو تو اصلا دوسش نداری          آخه از روزای رفته خاطرات سختی داری

طعم تلخ این شکست و وقتی حس کردم تو رگهام
فهمیدم قصه تموم شد من دیگه تنهایه تنهام