یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

عید - لرزیدن - 1388 (دکلمه)

 

تا ساعاتی دیگر وارد سال ۱۳۸۸ میشویم امیدوارم سالی خوبی داشته باشید 

 

متن قبلی رو به صورت دکلمه ای برای شما در وبلاگ قرار دادم

 

برای دانلود این فایل صوتی میتوانید از لینکهای زیر استفاده کنید 

 

----------------------------- 

 لینک مستقیم - Persiangig 


دانلود با کیفیت 128 

 

دانلود با کیفیت 48 


عید - لرزیدن - 1388

سلام

امسال هم داره تموم میشه. بازم مثل هرسال باید اون جمله تکراری و به نظر من خسته کننده

رو باز به هم دیگه بگیم اینکه امسال هم چه خوب چه بد گذشت.

سالهای سال مثل امسال میاد و میره بخواییم نخواییم تغییر میکنیم.

همیشه برای من آخرین ساعتای سال سخت می گذره و تنها چیزی که باعث میشه این ساعتای
آخرو راحت بگذرونم یه گوشه نشستن و حرف زدن با خودمه.

بریم تو خیابون, چند برابر قبل شلوغتر تا حالا شده توی شلوغی خیابونا تو عید یه گوشه واسینو

بقیه رو نگاه کنین؟

تا حالا دم سال تحویل دلتون لرزیده از اینکه یاد کسی افتادین که امسال ندارینش؟
نمیدونم چرا همیشه این موقع آدم اینجوری میشه

بهتره بعضی وقتها صفای اون مردی که بیرون میبینید توی اون همه آدم بیشتر تو دیده و تو
دستش عسل داره و میفروشه رو ببینیم و یکم نفس بکشیم نفسی با یه لبخند یا اون
مادری که کنار خیابون واسه یه لقمه نون نشسته و چیزی میفروشه یکم ته دلمون بلرزه اره
بلرزه که غفلت نکرده باشیم.

همیشه زیبایی و شخصیت تو چهرهای آرایش کرده و شیک و پیک نیست یه وقتایی خیلی
چیزای با صفاتر و قشنگتر تو همون مادر و پدری هست که کنار خیابون دارن کار میکنن.

خوبه که دلمون بلرزه و دهن کجی کنیم به این روزگار که بعضی وقتها با دهن کجیش کلی
به ما میخنده.

ایشلا دلمون به خاطر خودمون بلرزه

سال خوبی داشته باشین.

فرزاد متین 28/12/1387

    

  

   

همشهری جوان و محسن چاووشی

 مجله هـمـشـهری جوان با محسن چاووشی
مصاحبه جدیدی رو انجام داده که پیرامون آلبوم یه شاخه نیلوفر هست
در این مصاحبه عکسهای جدید از محسن چاووشی نیز به چاپ رسیده است

برای خواندن این مصاحبه اینجا را کلیک کنید
 

  

کنسرت دروغینی دیگر!!!

با سلام
متاسفانه دوباره شاهد اعلام خبر کنسرت دروغینی با حضور محسن چاووشی در
شهر بابلسر بودیم همچنان هم این سودجویی ها از نام محسن چاووشی در اینگونه
برنامه ها ادامه دارد و همانطور که قبلا هم بارها اعلام شده محسن چاووشی
هیچ کنسرتی در هیچ کجا نخواهد داشت و بدون شک روزی که قرار بر اجرای کنسرتی
باشد در سایت هواداران و سایت رسمی اعلام خواهد شد از شما عزیزان تقاضا داریم تا
با اطلاع رسانی به دیگران جلوی حمایت از این سودجویان و دیگر سودجویان را بگیرید