یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

این فقط یه حرف نیست...

مدتی گذشته و آمده ام به اتاق قدیمی ام که اینجا باشد... 

 

آخ که چقدر سخت است....  

مدتها گذشت ، بدستش آوردم ، رسیدم به آنچه میخوام....  

دیگر چه میخواهم؟ زندگی زیباست، می شنوی؟ صدای ناله و درد است!!  

صدای ناله و درد؟؟ نه نمی شنوم... نمی شنوی؟؟!!! گوش هایت سنگین است؟؟!!  

اوه یادم نبود کوچه ای داریم به نام کوچه علی چپ... راحت باش... تو رسیده ای.. 

به چه رسیده ام ؟؟ به همان که بدست آوردی دیگر... پس حالش را ببر ناله و درد را  

گور پدرش... چرا گور پدرش؟؟؟ چون از خودت یاد گرفتم مگر بد است؟؟؟  

دیدی بد است... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد