یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

و بالاخره آلبوم خودم در اینترنت قرار گرفت

با سلام دوستان عزیز آلبومی که مدت زیادی وقت گذاشتم براش در اینترنت قرار گرفت امیدوارم کارو بشنوید و خوشتون بیاد لینک دانلود آهنگ در زیر نوشته شده : 

  

لینک دانلود آلبوم و کاورهای آن

 

  

و اما در قالب یک آلبوم چیست؟

با سلام به دوستان عزیز : 

 

در پست قبلی اعلام کرده بودم در قالب یک آلبوم که باید توضیح بدم چند تراک به شکل یک آلبوم که احتمالا شامل ۵ یا ۶ تراک باشه به امید خدا در اینترنت قرار خواهد گرفت.

فضای کاری متفاوت هست البته به نظر من در مورد یک آلبوم وقتی میشه صحبت کرد که شنیده بشه. 

 

به هرحال امیدوار هستم از این آلبوم لذت ببرید. 

 

موفق باشید. 

صجبتهای جدید محسن چاووشی


صحبتهای جدید محسن چاووشی منتشر شد 

 

از لینک زیر استفاده کنید 

برای خواندن متن روی عکس زیر کلیک کنید
 

   

دو دکلمه جدید

برای دانلود دکلمه ها از لینک زیر استفاده کنید 

 

دانلود دکلمه ها