یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

بازم گرفته هستم تا کی خدا عالم است

 

سلام دوستان امروزم بی حوصله هستم امیدوارم شما اینجوری نباشید

 

          شادییای کوچیکو غمای کوچیک همش ارزونی آدمای کوچیک

        ****** 

 

خوش به حال اونا که نشون ندارن یه ستاره تو آسمون ندارن

                                اما قد خداس دلاشون اونا که غم آب و نون ندارن

 

       ******

 

تو دلم اینقدر غصه خوابیده که خیال خیلی ها قد نمیده

                        غم من غم بی غمی آدماس آدمای کوچیک قد کشیده

 

       ******

 

مثل ماهی تونگ بلور میمونن همیشه از دریا ها دور میمونن

               تا حالا کسی اشکاشونو ندیده دلاشون خونه اما بازم میخونن