یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

مرحم زخم دلم باش...

سیگارم کنار لبم همین حالا 

 

واقعا که وقتی سیگارت باهات باشه هیجا برات غریبگی و غربت معنا نداره... 

 

درحال پخشه... 

 

صدای هق هق و ناله میگه باز یه گل پریده /// روی تختم اشک میریزم نوبت من نرسیده 

 

یاد من باش که همیشه به یادت زنده می مونم /// مرحم زخم دلم باش که برای تو می خونم 

 

بابا چی میگن این آدمایی که درجه ای دارن ، بابا پاره کنید حصارو ... 

 

اسیرو ابیر شدیم تو این دوره... 

 

اصلا خبر دارین ؟؟؟ نه به خدا هیچکدوممون خبر نداریم از هیچی... 

 

مشتمون رو گره کنیم واسه روزش تا حصارارو نابود کنیم... 

  

 

گفتی دل خون کرده عوض خواهد شد /// از دیده سر آورده عوض خواهد شد 

 

با رنگ سیاستی که من می بینم ///  یک باره دیگر پرده عوض خواهد شد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد