یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

لینک ویدیوی بغض شادمهر

سلام به دوستان فقط امروز برای شما لینک ویدیوی بغض شادمهر یا همون بازم میخوامت رو در وبلاگ قرار دادم به نظر من این آهنگ جذابیت خاصی نداشت البته به نظر من.


.::. لینک ویدیوی بغض .::.

پیغام به دوست عزیز

سلام دوباره به همه انگار شایعه داره دور من رو هم میگیره اون دوست عزیزی که داره برام پیغام میذاره لطفا به ایمیل من ایمیل بزنه و شمارشو برام ایمیل کنه من منتظر ایشون هستم هرجا هم بگه من حضورا ایشون رو ملاقات میکنم و براشون روشن میکنم اگر سوالی دارم با تشکر از این دوست عزیز من منتظر ایمیلتون هستم.

farzad_dh2003@yahoo.com

متاسفم برای افکار سیاه و پلید

با سلام به دوستان خودم میخواستم بگم واقعا متاسفم که افرادی بدون اطلاع از من اینجوریی نظر میدن و اگر من دزد بودم به خاطر هوادارا این اخبار رو نمیذاشتم تو وبلاگم امیدوارم که واقعا این افراد که ضد بعضی ها هستن یک روز بفهمن که اشتباه کردن البته اون روز امیدوارم دیر نباشه اگر کسانی چشم دیدن اخبار گذاشتن و مطلع کردن مردم از طرف من رو ندارن چرا این چیزها رو مینویسن من چندین سال هست که دارم وب کار میکنم و همیشه سرم تو کار خودم بوده و الان هم همینطوره هست ببنید واقعا چه چیزهایی ارزش گفتن رو داره اینجا وبلاگ من هست و میتونم راحت حرف بزنم البته خوشحال میشم که همه با همه افکار بیان و نظر بدن ای کاش همه قدرت و شهامت رو داشتن اسمی از خود به جا میذاشتن من اگر جنگی با من در راه هست آماده هستم و جوابگوی تمام سوالات شما.

.::. نظرهای شما = جواب من .::.

بغض ویدیوی جدید شادمهر عقیلی

سلام به تمام دوستان دوباره یاد گذشته کردم و به سراغ خواننده ای رفتم که سالها رو با اون گذروندم و بزرگ شدم اما نمیدونم چرا دیگه نتونستم اون ارتباط رو باهاش داشته باشم ولی اینو باید بگم که هرکاری هم کنم باز شادمهر در دل من هست و دوستش دارم یادم اومد تا دوباره از زحمات آقای منوچهر خوش زبان هم که در روزهایی که ما و سایت رو پشتیبانی میکردن هم تشکر کنم.
بله ویدیوی جدید شادمهر با نام بغض به کارگردانی الک کارتیو بزودی بخش میشه که براتون چند عکس ازش رو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد.
البته فکر کنم خیلی ها از من زده شدن که چرا از شادمهر کندم و سایت رو تعطیل کردم و الان تعجب کنن که باز هم اومدم نه من بخوام میتونم برگردم و کارهایی جدید رو انجام بدم البته اگر لطف خدا و همیاری دوستان نباشه من هیچ نیستم موفق و پیروز باشید.

SHADMEHR AGHILI .::. BOGHZ

عکس شماره ۱

عکس شماره ۲

عکس شماره ۳

عکس شماره ۴

اولین حرف - سکوت سرد (قسمت دوم)

حرف من حرف خودم نیست            حرف خاکه حرف ریشس
حرف دیروز ندیده حرف فردا و همیشس
صحبت سکوت سرد آدمای توی قاب              حرف این صورتکا نیست حرف انور نقاب
حرف تردید یه نسل میونه رفتن و موندن بین خوابیدن تا ظهر یا دمه سحر پریدن
یکی باید بگه آخر منو تو کجای کاریم             وسط یه راه روشن یا هنوزم توی غاریم
یکی باید بگه آخر چرا رنگ ما پریده              چرا با این همه عینک هیچکسی مارو ندیده
تو بگو اگر حرفام واسه تو شنیدنی نیست
من امروزو نگاه کن دیگه عکسام دیدنی نیست
حرف آخرو نمیگم تا نگی خوابت پریده
هرکی رو دیوار گوشش آخرین حرف و شنیده
حرف تردید یه نسل میونه رفتن و موندن بین خوابیدن تا ظهر یا دمه سحر پریدن

با سلامی چندین باره به همه دوستان بله امروز دیگه گفتم تا وقت هست بنویسم میریم سره جریان اصلی دوستان چند وقتی هست آلبوم کاوه یغمایی با نام سکوت سرد به بازار اومده بهتره بگیم بازار اینترنت این آلبوم رو میشه در اولین درجه به این نکتش اشاره کرد که موضوعی در مورد مشکلات موجود در جامعه ماست از اولین ترک این آلبوم که نامش هست اولین حرف میشه به این رسید که میتونیم از قسمت به قسمت این آهنگ و ترانش استفاده کنیم و با چند بار گوش دادن به معنی عمیق اون پی ببریم واقعا خود من که از نسل امروزه هستم برای من خیلی چیزها سوال و همین چندصدراهی یکی از چیزهایی هست که در این ترانه بهش رسیدم همچنین در ترک نسل سوخته هم میتونیم از گذشته ایرانمون رو بشنویم که میگه

یکی جای دست و پاهاش دادنش چندتا ستاره      یکی اون ستاره هارم جای دست و پاش نداره

خیلی دوست دارم کسایی که این آلبوم رو گوش میدن هم برام نظر بدن که اونا چه برداشتی از آلبوم داشتن با تشکر از همه دوستان.

اولین حرف - سکوت سرد

سلام سلام حال شما میدونم الان میگید نه به اینکه آپدیت نمیکنم نه به الان که هروز این کارو انجام میدم خوب اینه چه کنیم دوستان امروز براتون آهنگ کاوه یغمایی رو گذاشتم که واقعا زیبا و معنی داره سعی مکنم نقدی هم ازش بنویسم شما دوستان هم تو نظرات در مورد این آهنگ نقدتونو بنویسید ممنون میشم.

 

Kaveh


.::. دانلود آهنگ .::.