یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

ادامه ماجرا...

سلام
امیدوارم حال تمام دوستان خوب باشه و هرجا که هستین سلامت باشین.
در این مدت در بازار موسیقی مجاز آلبوم های زیادی رو دیدیم و شنیدیم البته من
اصلا نمیخوام که در اینجا بحث مقایسه آلبوم ها انجام بدم نه اصلا این پست امروز
باز هم مربوط میشه به موضوع دو پست قبلی.

سر اصل مطلب :
آلبومی جدیدآ به آلبوم های مجاز پیوسته به نام آلگرو. خواننده امید حاجیلی
آلبوم که خانم ت . م یکی یا بهتر بگیم بیشترین کسی بود که سنگ این آلبوم رو
به سینه میزد.
خوب
, ما شنیدیم خسته نباشید میگم به امید حاجیلی هرچه باشه کار در زمینه
موسیقی وقت و زحمت میخواد و تلاش
, ایشون هم حتما برای وقتشون ارزش قائل
بودن و اهمیت دادن به کارشون واقعا خسته نباشید میگم.
اما مسئله ای که اینجا هست کل این آلبوم هست واقعا چه چیزی در این آلبوم هست
که با گذاشتن نام آلگرو خواستند که این کار رو متفاوت جلوه بدن.
خیلی خوب :
1 - حالا به شخصه دوست دارم بدونم قلم بدست های ما مثل خانم مریم خوشرنگ کجاهستند؟
قلم ایشان در حال حاضر برای چه کسی یا کسانی که برای ایشان و همکارانشان نفعی دارند
در حال چرخیدن و جلو رفتن بروی مجله ها هست؟(گویا سردمدار این افراد دارای منفعت آقای
مسعود . ا هستند) دستور: فعلا قلم برای این افراد بچرخد!!!
2 - خانم م . ح و ت . م آیا خودتون رو گول میزنید یا... واقعا چرا؟!!!!!!
به الله قسم مردم ما میفهمن - درک میکنن - تشخیص میدن چه یک نوجوان تا به بالاتر
این شیوه احترام به این مردم رو در خود پیدا کنین.
آلبوم های مجاز زیادی در این مدت داشتیم آیا آلبوم ماهان . ب آلبوم نبود؟
آیا دیرتر به موسیقی وارد نشد؟
آیا آلبوم موفقی در حد اندازه خود خواننده و تیم کاری نبود؟
در کجا سیر میکنیم؟
بحث بیدار شدن وهشیار باش نیست همه میدونیم چه میکنیم.

مرحوم حسین پناهی در یکی از دکلمه های خود چنین گفته :

سیاه سیاهم با زرد هماهنگم کن استاد – گاه حجم یک کلاغ کنتراست یک
تابلو را حفظ میکند.

 

                             برای دانلود دکلمه میتوانید اینجا را کلیک کنید 

موفق و پیروز باشید.