یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

آلبوم نیمه جدید شادمهر عقیلی

با سلام خدمت همه دوستای خوبم

دوستان خبردار شدین حتما که آلبوم شادمهر عقیلی نیز مثل سایر آلبوم ها به صورت معمولی و خیلی ناگهانی (البته برای کسانی که طرفدار شادمهر هستن) روی اینترنت رفت و خود من با اولین بار گوش کردن به ۳ آهنگ دیگر این آلبوم به این پی بردم این کار بدون شک کار اصلی نبوده!
چون واقعا این سه موزیک بسیار ضعیف کار شده و هنوز به قسمت نهایی نرسیده بوده که این آلبوم رو روی اینترنت گذاشتن و این خبر هم تایید شده که آلبوم به قول معروف و همیشگی لو رفته خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم شادمهر هم گرفتار این موضوع شده و واقعا جای تاسف داره که بعد از اون همه تبلیغ و صحبت آخر آلبوم اینگونه بیرون اومد.
اگر چه بیشتر آهنگهای آلبوم قبلا به صورت ویدیوموزیک از شبکه های ماهواره ای پخش شده بود.
خلاصه آرزوی موفقیت هنوز هم داریم برای شادمهر عزیز و امیدواریم امسال هم سال خوبی رو داشته باشه (اگر این قسمت لورفتن آلبوم رو در آخر سال نادیده بگیریم).
کنسرت آلمان شادمهر هم به خوبی انجام شده و شادمهر نشون میده که دیگه در کنسرت هم جای خودش رو باز کرده.

باز هم امیدوارم خوش و سرزنده باشه.

نامهربون

سلام و سال نو مبارک...

عاشق و خسته غمگین و تنها    ـ‌ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ     آره اون منم پر از تمنا

دلی پریشون با چشم گریون      ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ     تنهام گذاشت رفت نامهربون

بزودی این ترانه رو کامل میذارم همین جا ممنون از شما دوستانی که ترانه میگن
خوشحال مشیم خبرم کنن ممنون و مرسی.

سال خوبی داشته باشید.