یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

صحبتهای من

  

صحبتهای من در مورد مسائل اخیر و حاشیه های پیرامون سایت هواداران

 

دوستان عزیز ، شما می توانید مطلب بنده را از لینک زیر دریافت کنید

دانلود فایل

فایل به صورت PDF می باشد

حبیب و عشق خدایی اش...

 

 

سلام به دوستان عزیز

حبیب خواننده خوب کشورمان آهنگی را جدیدا ساخته و خوانده است که موضوع

جنگ تحمیلی را به همراه خود دارد ، کاری که به نظر بنده بسیار زیبا و عالی ساخته

و خوانده شده است.

حس خوبی را در صدای ایشان می توان یافت و با موضوعی که ترانه دارد بسیار سازگاری

دارد. 

این کار عشق خدایی نام دارد

البته چندی دیگر به صورت کامل نوشته ای را در مورد این آهنگ درج خواهم کرد.  

 

لینک دانلود آهنگ عشق خدایی (از حبیب)