یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

فیلم سنتوری و سرنوشت آن !

دوستان با خبر شدیم که فیلم سنتوری پخش شد اما نه به صورتی که باید پخش میشد مقاله در سایت رسمی آقای چاووشی نوشته شده که میتونید از لینک زیر بخونید :

www.mohsenchavoshi.ws/main.html

سایت رسمی محسن چاووشی


سایت رسمی محسن چاووشی به آدرس زیر باز شده

www.MOHSENCHAVOSHI.ws

 

آهنگ نیلوفر و رضا پیشرو

با سلام و یه خسته نباشید به تمام کسایی که به وبلاگ من سر میزنن و قسمتی از وقت اینترنتی خودشونو با وبلاگ من میگذرونن دوستان امروز میخوام آهنگ جدید یعنی تقریبا جدید رضا پیشرو که توی رپ من بسیار بهش علاقه دارم رو برای دانلود گذاشتم چون واقعا با روحیم میسازه و میتونم خیلی زیاد با این آهنگ ارتباط برقرار کنم متن قوی و جالب و شنیدنی ویدیوی این آهنگ هم درست شده که میتونید از سایتهای مربوطه اونو دانلود کنید و ازش لذت ببرید.
من همیشه نسبت به کارهای قوی و جالب عکس العمل نشون دادم و از این به بعد سعی میکنم اونا رو نقد کنم و بذارم تو وبلاگ تا دیگران هم اگر درسترسی ندارن یا مطلع نشدن هم استفاده کنن امیدوارم خوشتون بیاد نظر هم بدین که شما چه حسی نسبت به این آهنگ دارین ممنون.

 

.::. دانلود آهنگ رضا پیشرو .::.