یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

به تو تبریک میگم...

به تو تبریک میگم که به تو باختم و زیر پا له کردم دل خود ساختمو  

به تو تبریک میگم که دلم پیش تو بود که تموم زندگیم توی آتیش تو بود 

 

مگه چی خواستم ازت به جز عاشق بودن که چشام برای تو آیینه دق بودن 

بگو چی کم داشتم که بریدی از دلم به کدوم مقصودت نرسیدی از دلم 

 

سلام بعد از مدتها 

خوشحالم و خوشحالیم که آلبوم یه شاخه نیلوفر محسن چاووشی هفته پیش 

وارد بازار شد. 

آلبومی با ۱۲ تراک که هر کدام برای هرکسی دنیایی دارد. 

واقعا دلی غمگین تر از دل ما عاشقان هم مگه هست؟ 

عشق رو هرکدام از ما به نوعی تجربه کردیم و یا میکنیم روزهایی غم داره و  

خوشی اونم برای هرکی به یک شکل. 

الان هرکدام از ما چه میکنیم چه وفاداران چه بی وفاها؟  

وقتی داری مینویسی هر خط که پایین تر میری برات دشوارتر میشه خیلی دشوارتر...