یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

داره سوز نی میاد

 

 

بخون امشب تا منم بتونم گریه کنم /  تا بتونم با تو بخونم گریه کنم
 
 می خوام آتیش بگیرم داره سوز نی میاد
  دلم از غصه پره اون که رفته کی میاد
 
 
سلام، سلامی بعد از یک مدت دوباره طولانی.
 بله ، بالاخره آلبوم محسن چاوشی عزیز با نام "ژاکت" منتشر شد.
 آلبومی که برای من از زمان ساختش و تا روزی که منتشر شد با خاطرات فراوانی همراه بود.
 آلبوم ژاکت از داستانهای مختلفی با ما صحبت می کنه ، ماجراهایی که برای هرکسی
 ممکن هست اتفاق افتاده باشه و یا...
 
 حالا هم من دلتنگم ، دلتنگ و اسیر به حق که واقعیته :
 
 بذار عمرم به امیدت سرشه / تا یه ذره خستگیهام در شه
 عطش خواستنتو ازم نگیر / تا دلم بسوزه خاکستر شه
 آخه حتی فکرشم نمی کنم / روزگار من از این بهتر شه
 
 برگردد تا برگردم دوباره ، شاید باید...!!!
 
 لولای شکسته در را عوض میکنم
 در را باز می کنم می گویم بانو خوش آمدی ، خوش آمدی
 اگر نبودی در را می بندم ، هییی ، دوباره باز می کنم

 
 و آخرش:
 
 با منو دلتنگی تو این چاردیواری ، تنها مونده از تو یه عکس یادگاری
 مردم از صبوری از این همه دوری میگی طاقت بیار آخه بگو چجوری؟؟؟
 
 دیگه نمی تونم دور از تو بمونم میخوام از تو بگم تا آخر دنیا
 
 دلتنگتم زود بـــــــــیــــــا