یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

خبر عجیب از محسن نامجو

5 سال حبس تعزیری برای محسن نامجو 

تیتر خبری عجیب که در روزنامه اعتماد ملی به چشم من خورد واقعا تعجب کردم
خلاصه خبر هم چنین بود :
 

 عباس سلیمی از قاریان قرآن کریم که شاکی پرونده محسن نامجو بوده است در گفت‌وگو با این خبرگزاری درباره علل اصلی و روند شکایت خود از «محسن نامجو» این شکایت را به خاطر اقدام این خواننده به خواندن تمسخرآمیز آیات قرآن کریم به صورت موزیکال دانست و گفت: دفاع از حریم قرآن کریم یک تکلیف است. خبر صدور این حکم در حالی منتشر می‌شود که حمید نامجو (برادر محسن نامجو) پیش از این اعلام کرده بود که برادرش به هیچ وجه قصد «توهین و تمسخر» قرآن را نداشته است.

 

 


واقعا چه چیزی میتوان در مورد این قضاوت تیره و تار گفت؟؟؟!!!


آهنگ - دکلمه با نام آسانسور

دوستان عزیز یک کار جدید با نام آسانسور در سایت Ganja2Music قرار گرفت 

 (با تشکر از دوست خوبم پیمان گوهری برای موزیک و تنظیم کار)  


  

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

نوشته ای کاملا از دل

خبری خواندم !!! 

مایکل جکسون در سن ۵۰ سالگی در گذشت!!!
با آن همه برنامه های جدید که پیش رو داشت. 
غمگینم چرا که من هم یکی از میلیونها هوادارانش بودم از همان کودکی.
او را اسطوره میدانم و ایمان دارم کسی و یا کسانی دیگر هم نمی توانند چنین کسی
شوند.
جایی خواندم که نوشته بودن روحش شاد چون سالها مردم را شاد کرد واقعا
که جمله ای دل نشین تر از این ندیدم.
مایکل جکسون یکی بود و یکی خواهد ماند.
او واقعا یک زندگی هنری واقعی داشت یک زندگی هنری تمام عیار.
کارهایش برایم جذاب بود و الگو فراموشش نمیکنم نه من بلکه میلیونها انسان دیگر. 

  

 

 

خدانگهدار مرد بزرگ