یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

نقد فیلم THE MIST

  

با سلام
در پست قبلی گفته شد بود در این وبلاگ قسمتی نیز برای نقد کوتاهی بر فیلم های هالیوودی
خواهیم داشت و امروز به نقد فیلم زیبا و دیدنی
THE MIST به نویسندگی Stephen King's

و کارگردانی Frank Darabont می پردازیم.
در شروع باید گفته بشه که
Stephen King's شخصیتی شناخته شده در نوشتن داستانهای
نیمه تخیلی می باشد و کارهای بسیاری در کارنامه خود دارد.
داستان بسیار روان و جذاب فیلم
MIST اولین ویژگی خاص شدن این فیلم بوده است به طوری
که بیننده تا لحظه آخر فیلم به گونه ای تصمیم گیری در زمان های دشوار را تجربه می کند.
موضوع فیلم
MIST ایجاد مه در شهر کوچکی که غیرعادی می باشد شکل گرفته است و در طی
آن مسائل و اتفاقاتی رخ می دهد و شخصیت های مختلفی در آن دیده می شود و حتی قسمت

بیشتر فیلم به موضوع خداشناسی و خرافات نیز مربوط می شود.
گرچه هر بیننده می تواند از قسمت دینی فیلم به شکل دلخواه برداشت کند و این برداشت برای
بیننده آزاد گذاشته شده. 

 

>>> برای خواندن و دانلود کامل پست روی ادامه مطلب کلیک کنید <<< 

ادامه مطلب ...

نقد و توضیحاتی از فیلم ها

با سلام  

بزودی قسمتی دیگری با عنوان نقدی کوتاه بر فیلم های جدید هالیوودی   

و  

دانلود قسمتهایی از این فیلم ها در همین وبلاگ  

 

-------------------- 

 

و اکنون نظر من ...

با سلام مجدد به شما
بدون مقدمه ای به اصل موضوع می پردازم موضوعی که در زیر با پاسخ محسن چاووشی همراه است.
در کیش کنسرتی برگذار شد که در آن فرزاد فرزین و محسن یگانه به اجرای قطعاتی از خودشان پرداختند اما در این بین چیزی که این موضوع را کدر کرده است اجرای آهنگ نفس بریده که متعلق به محسن چاووشی و آلبوم وی(متاسفم) بوده است.
سوالی از این دو نفر دارم آیا اجرای آهنگهای خودشان حاضران آنجا را راضی نکرده بود که این حرکت را انجام دادند؟ آیا اینها که تا مطلبی و نقدی راجبشان نوشته می شود سریعا در مطبوعات علیه آن اینقدر حرف میزنند که... چطور نارحتی خود را فرو در گوش مردم میکنند و اعلام میکنند
که نباید با ما این برخورد می شد و شخص خود محسن یگانه که به خاطر مسائلی که در مجله موسیقی قرن ۲۱ رخ داده بود آنچنان جنجالی به پا کرد که این مجله باید از وی عذرخواهی کند
پس چطور اینجا اعتراض کردن خوب است اما در جای دیگر...
آهنگی که این دونفر تنها نقش مهمان را در آن ایفا کرده اند چه حقی و اجازه ای دارند که آن
را در کنسرت خود بدون حضور شخص سازنده و صاحب اثر اجرا کنند؟
صحبت و نظر شخصی من به هیچ عنوان نشان از این نیست که من میخواهم جنگی با کسی داشته باشم نه این تنها نظر من است.
تنها در یک جمله می گویم : اگر قرار است بی قانونی باشد یا علی اگر قرار است با احترام و قوانین باشد باز هم یا علی

پاسخ محسن چاووشی

سلام و خسته نباشید به همه شما  

متن زیر پاسخ محسن چاووشی به مسائل اخیر هست که پیش آمده : 

-------------------------------------------- 

 

با سلام به شما عزیزان
اخیرا صحبتهایی را مشاهده کرده ام پیرامون اجرای قطعات ساخته و خوانده شده از من در
کنسرتها که گویا رنجیده خاطر شدن هواداران عزیز و ایجاد سوالاتی در افکار عمومی را به دنبال
داشته است که آیا سکوت من در مورد چنین مسائلی نشان از رضایت من بوده است یا خیر ؟

اکنون نارضایتی من از دوستان در باب اجرای قطعات مربوط به آلبوم اینجانب در کنسرتهایشان
که روزی به صورت مشترک اجرا شده بود به دلیل عدم هماهنگی این دوستان با من بوده است
چرا که تعدادی از این قطعات برای اجرا در کنسرت به شرکت مربوطه اعلام شده است تا به
لطف خدا و نبود مشکل و با برنامه ریزیهایی که انجام گرفته است توسط من در کنسرت اجرا شوند به همین دلیل, عدم هماهنگی برخی از دوستان باعث بروز چنین مشکلاتی می شود.

جا دارد از هواداران عزیز برای این پیگیریهای دقیق تشکر و قدردانی کنم.

محسن چاووشی