یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

دلم برای خودم تنگه

  

 

نام : هادی

نام خانوادگی : پاکزاد

هادی پاکزاد آهنگساز ، خواننده و شاعری در سبک کلاسیک - راک و تا کنون 5 آلبوم از خود

منتشر کرده است. کارهایی که بیشتر علاقه مندان خاص دارد تا عام اما تمام تراک ها

طوری کار شده است که کسانی که گوش می دهند به خاطر فضایی که دارد جذب آن

می شوند. 


سرزمین وحشت سال 1383 - زندگی زیر زمین 1385 - دکتر سال 1386 - افلاطون سال 1388

و برای چهار در سال 89 آلبوم هایی هستند که از پاکزاد تا به امروز منتشر شده اند به همراه

چند تک آهنگ.

پیشنهاد میکنم آلبوم اخر هادی پاکزاد که برای چهار نام دارد را دانلود و با دقت گوش کنید 

 

در این پست دموی دو آهنگ از آلبوم برای چهار را میتوانید دانلود کنید
 

دانلود دموی آهنگ : دلم برای خودم تنگه

دانلود دموی آهنگ : یعنی چه؟

پستچی

 

 

 

من فقط یک پستچی بودم و نه بیشتر
تو فقط یک نامه بودی و نه کمتر

انتخاب من فقط رسوندنت بود
مال من نبودی پس رسوندمت زود

تو همراه من بودی نه مال من
تو اجبار من بودی نه بال من

گرچه باید بسته می موند پاکت تو
منو ببخش که بردم راحت تو

غمی بزرگتر از این برای این من مست
که مال من نباشی درحالی که دلت هست

تو ببخش که مست شدم از بوی جوهر
من یک کاغذخار ساده ام نه بیشتر

به گناه میل دارم و صدها برگه
واسه این پستچی خوب وسوسه مرگه

گرچه من پستچی خوبی نموندم
تو هستی چون من تورو سالم رسوندم

این چقدر سخته که یک پستچی باشی
و خودت صاحب نامه ای نباشی


من فقط...............................
  تو فقط.................................  

 

آهنگساز ، خواننده و شاعر : هادی پاکزاد

برای دانلود آهنگ اینجا را کلیک کنید
(نکته : عکاس عکس بالا آقای فتحی)


۸۹ و اولین خبر


نتایج نظر سنجی بزرگ سالانه سایت موسیقی ما از کاربران مشخص شد؛

«رندان مست» و «ژاکت» محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران در سال 1388


 

برای خواندن کامل مطلب اینجا را کلیک کنید 

۸۹ ، فقط همین...

 

وقتی لبات بخندن چشات که شاد باشن /  انگاری که تو دنیا نقل و نبات می پاشن