یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

خبر جدید

برای خواندن خبر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید 

 

  

ادامه مطلب

عشق سیاه و سفید!

با سلام 

 

دوستان عزیزم شاید موضوع این پست کمی برای شما عجیب باشه که چرا

"عشق سیاه و سفید" خوب باید عرض کنم پست امروزم در مورد فیلمی هست

با نام "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین" فیلمی به ساخته سامان سالور و با بازی

محسن طنابنده و همچنین محسن نامجو

 


زمان این فیلم 85 دقیقه و به صورت سیاه و سفید است همچنین این فیلم ساخته

سال 1384 می باشد.

امروز قسمتهایی از این فیلم رو به صورت یک تیزر آماده کرده ام که از لینک های زیر

میتوانید دانلود کنید.

این را هم عرض کنم در پست بعدی در مورد بازیگرها و کارگردان این فیلم صحبتی

خواهم کرد همچنین قسمتهایی از این فیلم را هم به صورت دانلود در وبلاگ قرار

خواهم داد. 

 

لینک دانلود : 

 

 دانلود از پرشین گیگ  

 

دانلود تیزر (با حجم 9mb) 

 

دانلود تیزر (با حجم 4mb) 

 

-------------------------------------------------- 

دانلود از رپیدشیر 

 

دانلود تیزر (با حجم 9mb) 

 

 دانلود تیزر (با حجم 4mb)  

دمویی دروغین!!!

با عرض سلام خدمت شما عزیزان
اخیرا دمویی با نام "ماه شبم" در تعدادی از سایتها منتشر شده است که باید به اطلاع
شما برسانیم این دمو به هیچ عنوان مربوط به آلبوم ژاکت نمی باشد و در آلبوم ژاکت
چنین تراکی با این نام وجود ندارد و این آهنگ نیز مربوط به سالهای قبل می باشد که
افرادی از این موضوع و بی اطلاعی دیگر عزیزان سوء استفاده کرده و این دمو را با نام
دموی آلبوم ژاکت منتشر کرده اند. بزودی نیز با این افراد برخورد خواهد شد.