یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

سلام بی حس


سلام یه سلام خالی دیدین وقتی آدم خسته و بی رمقه سلام کردنش هم بی رمقه آره من ....
از یاد بردن نه امکان نداره اگر دیدید کسی رو که از یاد برده چیزی یا کسی رو یه خبر
به من بدین.
کلام رو خلاصه میکنم توی چند خط زیر :

                    آخر سر تنهام گذاشتی   *‌ *‌ * * * *  روی عشقت پا گذاشتی

                    نبود این رسم رفاقت       * * * * * *  ساده منو جا گذاشتی

                    حرفی از عشق و صداقت واسه من نزن کثافت

                                                      دیگه باورت ندارم برو به خیر و سلامت

شروع کردم (بولاره)

سلام حال شما خوب هستین امیدوارم هرجا هستید خوب باشید سرحال باشید همچین به قول خودم
بولار باشید. (یه چیزی تو مایه های توپ بودن)
آقا میگن وبلاگ بزنیم تا حرف بزنیم درسته ؟ باشه دادا منم اومدم یه وبلاگ بزنم تا حرفم و بزنم
(ایول به من که اینقدر باحالم نمیدونم شایدم دارید میگید به من بابا بامزه) حالا چه حرفی خدا داند.
چه کنیم کسی که نمیتونه بیاد از ما بنویسه هرکی باید خودش کاری بکنه و بیاد بنویسه ولی همش
ننویسه از سر خط که دلش به یاد اون نیست آره دادا به یادش هست مگه میشه از ذهن خسته و داغون
ماها چیزی هم از یاد بره.
آقا میگن بولاره ( نه نه نه اشتباه ننوشتما فک نکنید دلارو میگم نه ) حالا چی بولاره بازار چه بازاری؟ همین
شایعات (خداییش ته دنیا و شهری این شایعات ایووول) شایعات وقتی اسمشو میارم صدای های
عجیب میپیچه تو گوشم عکسها و شکلکها وای درهمیم دادا اینه میوه که خراب بشیم پرت شدیم تو
سطل آشغال زندگی ای بابا بیخیال اینا مهم نیست مهم بودن البته مهم تر از اون چطور بودنه این مهم نیست
که از کجایی و چیکاره ای گذشتت چیه و ....
گفتم گذشته شما چقدر این گذشته بیچارتون کرده من همیشه میگم که نباید زیاد به گذشته فکر کرد اونقدر
که جلو رو هم خراب کنه همون جریان از اونور بوم افتادنس بازم بگید بولار نیست هست دادا هست.
آقا چشم درد داریم شدید من بازم مینویسم یعنی همون دوباره میام تو یاهو مسنجره فعلا اون بالایی
یارتون بادو نگهدارتون.