یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

یادداشتهای من

.::. خیال نکن که یاد تو مونده هنوز تو دل من *** عکسی نمونده از چشات خالی قاب دل من .::.

مصاحبه با تنظیم کننده آلبوم محسن چاووشی

سلام

سایت رسمی محسن چاووشی مصاحبه ای رو با تنظیم کننده آلبوم محسن چاووشی یعنی آقای محمدرضا آهاری ترتیب داده که شنیدنی هست و میتونید از لینک زیر دریافت کنید :

www.mohsenchavoshi.ws/news.html

خبر از محسن چاووشی

خبری از محسن چاووشی انتشار پیدا کرد در مورد مجوز ایشان از دو سایت ایشون میتونید این مطلب ها رو بخونید :

www.mohsenchavoshi.ws/main.html

www.mchavoshifans.com/main

به نام کسانی که ...

به نام کسانی که باز میگردند زیرا هرگز نرفته اند

 به نام کسانی که نمک فرسوده شان میکند زیرا نمک اشکهای ما هستند
و به نام کسانی که گندیدگی را نمیپذیرند زیرا مارا تطهیر کرده اند

                                                                    جمله ای از محسن چاووشی
                                                                                           منبع وب سایت رسمی محسن چاووشی

جمله ای...

برای استاد شدن نیازی به شاگرد بودن نیست

                                                                                     ف . م

اهداف پوچ...

سلام

جدیدا شاهد حرفها و صحبتهایی بودیم که نشان از هدفی پوچ دارد.
حال این هدفی که خود نشان از پوچی دارد برای این اشخاص چرا اهمیت دارد خدا عالم است.
اما در این دنیا باید بدانیم که خوب و بد دیگر آن چهره اصلی خود را ندارد دنیا میدان نبرد است و
آدمهای آن شوالیه های این جنگ.
جنگ در گاهی مواقع معنی بدی ندارد و کاملا به معنی بهم ریختی نیست گاه بدست آوردن تجربه نیاز به مهارت های ناشناخته و آموخته نشده دارد که این همان ذهن و فکر شوالیه است که فقط در موقع نبرد به پیروزی فکر میکند.
پس شوالیه موفقی باشیم.

محسن چاووشی


سایت ها باز شدن


www.MOHSENCHAVOSHI.ws


www.MCHAVOSHIFANS.com


سایت ها باز شدن